Recruitment Marketing

Onze online wervingsmethodiek is bewezen succesvol. Met een datagedreven wervingscampagne vullen wij vacatures sneller in met de juiste kandidaten in een krappe arbeidsmarkt. De combinatie tussen een ervaren recruiter en online marketing is uniek binnen de werving- en selectiebranche. Een aanpak op maat voor jouw openstaande vacatures.

Kom met ons in contact
Werven via CaptainRecruit kan op verschillende manieren

Recruitment marketing

Je ontvangt bij ons de wervingscampagne met een recruiter tegen een vast bedrag per maand. Wij brengen geen kosten in rekening bij een plaatsing.

STARTEN

Recruitment marketing op basis van no cure no pay

Pas betalen bij een succesvolle bemiddeling? Geen probleem. Wij investeren in jouw wervingscampagne. Bij een succesvolle plaatsing brengen we een bemiddelingsfee in rekening. Zo loop je geen enkel risico.

STARTEN

Recruitment marketing en uitzenden

Op zoek naar flexibel personeel? Wij kunnen ook uitzenden. Door hier een wervingscampagne aan te koppelen, kunnen wij zorgen voor snelheid, doorstroom en volume.

STARTEN
Wat houdt onze dienstverlening in?

1

We maken een inventarisatie van het te werven profiel met behulp van het doelgroependashboard en een interview. Zo stellen we de optimale vacaturetekst samen, in de vorm van een SEO-vriendelijke wervingspagina in de huisstijl van jouw organisatie.

2

Een online wervingscampagne wordt opgezet in de huisstijl van jouw bedrijf, gericht op het verleiden van kandidaten.

3

De gedefinieerde doelgroep wordt getarget via social media kanalen. Ook wordt de vacature gepubliceerd op 15 jobboards, waaronder Nationale vacaturebank en Indeed. Bij het openen van de advertentie, komt een kandidaat terecht op de online wervingspagina.

4

Op de wervingspagina worden bezoekers verleid hun gegevens achter te laten via WhatsApp of het contactformulier. Om de drempel te verlagen, hoeven zij in deze eerste stap nog niet te solliciteren of een cv en/of motivatie te sturen.

5

Wij meten het gedrag van bezoekers op de wervingspagina en het klikgedrag op de advertentie met monitoring tools. Data, A/B testen en inzichten zijn input voor het continu optimaliseren van de wervingscampagne en -pagina.

6

Dankzij WhatsApp en notificaties is een recruiter 24/7 op de hoogte van de getoonde interesse in de vacature en anticipeert hierop. Door snel te schakelen met kandidaten, is er meteen persoonlijk contact vanuit jouw organisatie. Dat versterkt het employer brand.

7

De recruiter verzorgt de voorselectie en plant een gesprek in bij jou op kantoor. Zo heb jij alleen gesprekken met kandidaten die op de vacature aansluiten.